This site uses cookies. By continuing, your consent is assumed. Learn more

122.8fm shares

Express delivery plow

opinion

Rampljus from Fredrik Bodin on Vimeo. Vingspann from Fredrik Bodin on Vimeo. Bounty hunter from Fredrik Bodin on Vimeo.

Parabellum from Fredrik Bodin on Vimeo. Waffen from Fredrik Bodin on Vimeo. Sultan of Swing from Fredrik Bodin on Vimeo.

Dynamiska duon from Fredrik Bodin on Vimeo. Rocco Siffredrik from Fredrik Bodin on Vimeo. Björnbabbel Express delivery plow Fredrik Bodin on Vimeo.

User Id or Email: Här kommer en liten lista på årets nya boulders, leder samt värdelösa varianter. Vi har i år lyckats skrapa ihop boulders och 5 leder om jag inte missat någon. Utvecklingen av Sörfjärden går framåt. Tack Express delivery plow Robbans ihärdiga arbete passerar det i dagarna både Juniskär och Krokviken i antal problem och blir därmed det näst största boulderområdet i Sundsvall.

Det finns fortfarande gott om nya klasslinjer och sektorer att upptäcka. Fredrik klättrar Mr Plowett av vårens nytillskott i Sörfjärden. Sjätte sinnet 7C Hästberget. Mutanto ss 7C Junibosand. Vitruvian man 7C Krokviken. Heaven and hell   7B Omsberget. Soul Fire 7A Berga.

Överste barsk   7A Berga. Matrix uneliminated 7A Krokviken.

expressway, elbil nödsituationer utsläpp avgasrör...

Tungrott 7A Södra grottan. Fire on the roof   7A Juniskär. Search - Tick List. Login to send message. Slutet på en resa. Jimmy borstar lite lätt i fontan som vi lämnade för några dagar sedan. Som tur är är det varmare idag i sundsvall än var det var i fontan de sista dagarna så jag kanske får prova formen här hemma innan det är dags att dyka in och träna för vårens ännu oplanerade tre månaders resa.

I de Schweiziska skogarna finns det spänning. Fick nästan mer än jag klarade av då jag tappade fötterna vid toppen av Confessions of a crap artist men känslan av att ändå lyckas kravla sig över kanten var underbar. Bilden är tagen av Klaas Willems som Express delivery plow oss sällskap i skogen och bjöd på underbar "Express delivery plow" på parkeringen.

Början på en resa. Höstens resa har tagit sin början och med kortare stopp i Sverige och Tyskland är vi nu i Magic Woods. Anpassningen till livet med mycket tid till klättring men lite mindre av vardagens bekvämligheter har börjat.

Robban försöker på Hippodrome i Häller.

Igår var jag i Bergafjärden tillsammans med Pär, Emil och Amanda. Vi klättrade på blocken runt Dragonfly och nu lyckades jag få med just denna på film. Dragonlord from Fredrik Bodin on Vimeo.

Några nya i Sörfjärden. Var för någon Express delivery plow nere i Sörfjärden och klättrade några av linjerna som Express delivery plow på Peggy Sue-blocket. I onsdags var jag tillbaka för att borsta upp några linjer som jag tyckte såg intressanta ut vid mitt första besök.

Det har nu gjorts över åttio nya problem i Sörfjärden i år och antalet kommer garanterat att passera hundra med råge innan året är slut. Två av dessa fastnade på film och först ut är Unfair way. Unfair Express delivery plow from Fredrik Bodin on Vimeo. Här kommer även Bogey woogie. Bogey woogie from Fredrik Bodin on Vimeo. Efter fyra dagars intensiva försök att slita ut Kim och Johns hud mot den norrländska graniten är jag beredd att påstå att det var ett lyckat besök.

Här är bilder på de två kämparna på överste barsk i Bergafjärden. I torsdags var det strålande väder och jag gjorde min första vecka på jobbet efter semestern. Pär och Emil hade pratat om att åka ut på Högön vid lunchtiden. Hade sett lite bilder som Emil hade lagt upp på 27crags och det såg väldigt lockande ut.

Jag hade en halvdag semester innestående att ta ut så jag kunde inte hålla mig. Väl ute på den vackra ön gick vi bort till ett block som vi sett från båten. Blocket kallas allmänt Express delivery plow Högögubben och just denna gubbe finns kanske inte så vackert målad på blocket. Vi började att sätta upp några lättare problem som uppvärmning och jag tycker att alla höll en ganska hög kvallité. Gubben i lådan from Fredrik Bodin on Vimeo. Högöareten from Fredrik Bodin on Vimeo. Vi satte sedan upp ett kanonproblem som ligger i 7B registret, ett av de finaste i Sundsvall oavsett grad.

Jag lämnade även ett projekt på Högögubben som jag är riktigt sugen på att åka tillbaka till.

Blogglista

Jag blev för pumpad så jag åkte av toppen och hade sedan inte ork att få ihop den. Vi gick sedan vidare längre bort på stranden där vi tog oss an ytterligare ett block. Det blev verkligen en heldag ute, var hemma vid tiden på kvällen. Var lagomt mör i kroppen när jag satte mig i soffan hemma för lite Express delivery plow. Några filmer från sommaren.

Har lyckats tagit Express delivery plow ut och klättrat några gånger i sommar, trots att takbyte på vårt hus har stått på schemat för denna semester. Först kommer en film på Birthday boulder i Juniskär som fick namnet just för att det var min födelsedag. Birthday boulder from Fredrik Bodin on Vimeo.

The steam engine is a...

Nummer två ut är Glass roof som också ligger i Juniskär. Konstigt att man inte har hittat linjen tidigare då man varit runt och sprungit ganska mycket där ute. Glass roof from Fredrik Bodin on Vimeo. Sist ut är Bakaxeltryck i Skottsund. Fick nästan springa till bilen efter att jag gjort den, då ett stort åskmoln kom farandes.

Jag hann bara köra några hundra meter innan himlen öppnade sig. Bakaxeltryck from Fredrik Bodin on Vimeo. Jag gjorde mitt andra besök i Sörfjärden igår och jag tror att vi var nio stycken som var där. Kul att klättra på nya problem för omväxlings skull utan att behöva Express delivery plow en Express delivery plow. Jag kunde dock inte hålla mig riktigt. Jag och Pär kom lite före de andras så gjorde vi en liten "Express delivery plow" och jag hittade en linje som jag kände att jag ville göra.

Det blev Mundissimo och graden runt 7A, kanske lättare? Mundissimo from Fredrik Bodin on Vimeo. En till från Nolby.

Som ni kan läsa på denna blogg så hade vi finfrämmande i helgen. Jag lyckades få två problem på film, först ut är Robban när han repeterar Nightmare. Nightmare from Fredrik Bodin on Vimeo.

Här kommer ett klipp på en FA jag gjorde som jag döpte till Night terror. Problemet är förmodligen det läskigaste "Express delivery plow" klättrat, vilket kanske inte syns på filmen.

Standard Delivery: 30 SEK (Free...

Åker man på toppen så ramlar man hela vägen ner. Night terror from Fredrik Bodin on Vimeo. Vi hade en otroligt trevlig helg med beach volley, klättring och sena nätter.